Soal Jawab Wikicara #8 : Ada Buat Kelas Buat Duit Dengan Ebay Tak?


Terima kasih kepada En Zul dan Cik Nora yang bertanyakan sama ada saya ada buat class untuk mengajar cara menjual barang di Ebay atau tak.

Jawapan ringkasnya adalah tidak. Ini kerana pada saya, saya belum layak untuk buat kelas secara formal kerana banyak lagi yang saya perlu belajar tentang menjana pendapatan dari Ebay. Walaubagaimana pun, saya boleh kongsikan bagaimana saya belajar dan dari mana sumber terbaik untuk belajar jual barang di Ebay secara serius.

Saya belajar tentang buat duit di Ebay ni daripada Tuan Zul Ariffin di Mamabaryani.com. Tuan Zul Ariffin ni memang dah berjaya dalam jualan di Ebay dan berjaya buat Sale Lebih RM13,294 Di Ebay Dalam Tempoh Kurang Sebulan.

Beliau juga ada memberikan kelas live menjual barang di Ebay di Bangi dan Batu Pahat. Jika anda ada kesempatan, pergi ke kelas beliau adalah yang terbaik. Boleh bertanya secara terus kepada beliau sekiranya ada apa-apa masalah.

Jadi saya sangat syorkan bagi yang nak belajar dengan lebih mendalam selok belok menjual di Ebay, boleh ke class beliau sama ada di Bangi atau Batu Pahat. 

Tapi jika anda tidak mempunyai masa untuk pergi ke kelas secara fizikal, anda juga boleh dapatkan panduan daripada beliau melalui ebook atau / dan video.

Setakat ini, panduan daripada Tuan Zul Ariffin ini adalah yang terbaik dan paling lengkap dalam pasaran. Beliau kongsikan panduan bagaimana beliau berjaya buat duit di Ebay dalam masa kurang dari sebulan serta persediaan dan tools yang berkaitan untuk kita berjaya buat duit di Ebay.

Kepada Encik Zul, Cik Nora dan sesiapa sahaja yang nak belajar buat duit dengan Ebay, saya kongsikan link untuk anda lihat pakej dan masa untuk kelas dan panduan yang lain dibawah ini:


Ebook Ebay Intelligence 2017 : http://bit.ly/ebayintel2017

Video Ebay Intelligence : http://bit.ly/videoebay2017

Saya harap jawapan ini dapat membantu anda semua yang nak menceburi bidang ini secara serius. Ini kerana anda boleh mulakan jualan dengan kos yang sangat rendah dan menjana pendapatan berterusan dengan Ebay 😉

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top