WHAT'S NEW?
Loading...

Cara Menggunakan Aplikasi Cashpirate Untuk Jana Pendapatan Tambahan


Sebelum ini kami ada menerangkan tentang aplikasi Whaff Reward yang memberikan anda ganjaran untuk mencuba aplikasi dan permainan baru. Anda boleh baca artikel tersebut di sini. Kini ada satu lagi aplikasi yang mempunyai konsep yang hampir sama dengan Whaff Reward iaitu aplikasi Cashpirate. Apa yang lebih menarik adalah Cashpirate boleh digunakan bersama-sama Whaff Reward. Cashpirate adalah aplikasi yang dibangunkan oleh ayeT-Studios di Jerman.

Konsep Cashpirate ini hampir sama dengan Whaff Reward iaitu anda dibayar kerana mencuba aplikasi android baru atau permainan android baru. Selain itu anda juga akan dibayar kerana menonton video berkaitan aplikasi terbaru. Di dalam aplikasi ini anda akan diberikan mata setiap kali anda memuatturun dan mencuba aplikasi baru. Setiap aplikasi yang dicuba akan diberikan 50-150 mata. 

Penebusan boleh dilakukan apabila anda berjaya mengumpul 2500, anda boleh menebus USD 2.50 (~RM10). Bayaran dibuat melalui Paypal.

Caspirate boleh didapati di Google Play secara percuma.

Lihat antaramuka aplikasi Cashpirate dibawah:





Apabila anda memuatturun aplikasi ini dan dibuka. Ini adalah muka pertama yang anda akan lihat. Top Offer akan memaparkan aplikasi terbaru untuk anda. Show Offer pula akan memaparkan semua offer yang ada untuk anda.


Cashpirate juga ada memberikan ganjaran untuk menjemput rakan-rakan anda. Anda boleh menggunakan kod jemputan kami sekiranya anda rasa artikel ini bermanfaat untuk anda. Hanya masukkan kod BDFKVC semasa pendaftaran. Terima kasih. 


Penebusan boleh dilakukan apabila mata terkumpul anda mencecah 2500 atau lebih. Penebusan adalah melalui Paypal dan Facebook Giftcard


Terima kasih kerana membaca Cara Menggunakan Aplikasi Cashpirate Untuk Jana Pendapatan Tambahan. Terima kasih juga kepada yang menggunakan kod jemputan kami. Itu adalah salah satu cara untuk membantu kami terus maju. Berikan komen dan pendapatan anda tentang aplikasi ini dan kongsikan dengan rakan-rakan anda.

0 comments:

Catat Ulasan

click tracking