Cara Menggunakan Aplikasi Whaff Reward untuk Jana Pendapatan $1-$5/hari Sambil Bermain Game




WHAFF Rewards - screenshot




Ada berita baik bagi anda yang sentiasa mencari cara yang lebih mudah untuk menjana pendapatan sambilan setiap bulan. Tahukah anda bahawa anda akan dibayar untuk mencuba pemainan baru atau aplikasi baru di peranti android anda? Anda boleh bermula secara percuma tanpa sebarang bayaran dan modal yang anda perlukan hanyalah sebuah telefon pintar yang mungkin telah sedia ada di tangan anda! Anda boleh menjana $1-$5/hari dengan hanya menggunakan telefon anda dan masa yang diambil hanyalah sekitar 1 jam sehari. 

Langkah 1 : Download aplikasi Whaff Reward



Buka Google Play anda dan search 'Whaff Reward'. Install aplikasi tersebut secara Percuma. 

Langkah 2 : Daftar dan Login

Untuk mendapat bayaran bagi setiap aplikasi atau permainan yang anda cuba, anda perlu login menggunakan akaun Facebook anda. Profile akaun facebook anda jugalah yang menentukan jenis tawaran yang anda dapat di dalam aplikasi Whaff Reward ini. Sila gunakan akaun Facebook yang valid.

Langkah 3 : Optional*

Semasa pendaftaran, anda akan ditanya sama ada anda di invite oleh seseorang atau tidak. Anda boleh memasukkan kod invitation BH10803 yang menunjukkan bahawa anda mengetahui tentang Whaff Reward daripada laman web ini. Sekiranya anda menggunakan kod tersebut, akaun Whaff Reward anda akan menerima bonus $0.30 sebagai permulaan. 

Langkah 4 : Lihat Premium Picks & Whaff Picks

Buka aplikasi Whaff yang anda telah pasang ke dalam telefon pintar anda. Anda akan dapat lihat beberapa tab iaitu Lucky Picks, Premium Picks, Whaff Picks, Attendance dan User Stream.

Lucky Picks : Tawaran yang diberikan di tab ini tidak tetap dan tiada ganjaran tetap diberikan untuk setiap pemasangan aplikasi yang ditawarkan di lucky picks. Sebagaimana namanya, ianya ibarat cabutan bertuah.

Premium Picks : Premium Picks adalah tab utama yang perlu anda lihat selalu. Di sini akan disenaraikan aplikasi yang sedang dipromosi untuk anda cuba. Setiap aplikasi mempunyai ganjaran yang berbeza dari $0.10 - $0.60 bagi setiap aplikasi. Ganjaran akan diberikan berperingkat dalam beberapa hari.



Whaff Picks : Whaff Picks pula merupakan lain-lain promosi dan dan tawaran. Tetapi berhati-hati kerana ada sebahagian tawaran yang meminta nombor telefon anda sebagai pengesahan penggunaan anda. Sila baca dan fahamkan tawaran yang diberikan sebelum anda mencubanya. 


Attendance : Update terbaru aplikasi Whaff Reward menawarkan bonus untuk kehadiran harian. Setiap hari anda akan diberikan $0.01 untuk kehadiran anda. Tuntut kehadiran anda di tab Attendance.



Langkah 5 : Teruskan mencuba aplikasi baru setiap hari!

Berapa banyak aplikasi yang anda boleh pasang adalah bergantung pada memory telefon anda. Lagi besar memory lagi banyak aplikasi yang boleh anda cube dalam satu-satu masa. Teruskan menggunakan aplikasi ini dan mencuba pelbagai aplikasi dan permainan terbaru. 

Langkah 6 : Cashout! 

Bagi rakyat Malaysia khususnya, anda boleh membuat cashout melalui Paypal. Jika anda tidak mempunyai akaun Paypal, usah risau, anda boleh baca Cara Membuat Akaun Paypal di laman web ini. Anda boleh cashout apabila akaun anda ada sekurang-kurangnya $10.50. Anda boleh lihat cara lain untuk payout di Whaff > Payout.




Sedikit motivasi!

Dalam aplikasi ini juga terdapat Ranking harian dan Ranking total. Sedikit screenshot untuk anda yang masih ragu-ragu untuk mencuba.


  


Anda boleh buat kira-kira anda sendiri. Tetapi yang penting, ada tidak akan rugi apa-apa pun dengan mencuba aplikasi atau permainan baru. 

Sekiranya anda merasakan artikel ini berguna dan membantu anda, mohon guna invitation kod kami BH10803. Tetapi tiada sebarang paksaan untuk anda. Terima kasih kepada yang menggunakan kod BH10803.

Terima kasih kerana membaca Cara Menggunakan Aplikasi Whaff Reward untuk jana pendapatan sambil bermain game. Kongsikan dengan rakan-rakan anda sekiranya bermanfaat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top