Cara Buat Duit Dengan Bisnes Facebook - Belajar dengan FB Cash Profit

FB Cash Profit Review - Bisnes Facebook

Bisnes Facebook semakin hari semakin berkembang. Ianya tumbuh bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan dan berkemungkinan juga 'matinya' bisnes Facebook ini secepat matinya cendawan. Ini adalah kerana semua orang boleh memulakan perniagaan dan menjadi usahawan di Facebook tanpa sebarang masalah. Di kalangan orang yang berjaya dalam perniagaan melalui Facebook, tidak terkecuali ada juga yang buntu dengan Facebook kerana pelanggan yang ada tidak seperti yang diharapkan. Apa yang membezakan kedua-dua kumpulan usahawan Facebook ini adalah ilmu dalam perniagaan Facebook itu sendiri

Bagi saya, ada beberapa perkara yang perlu dititik beratkan dalam memulakan perniagaan di Facebook antaranya adalah:

  • Teknik pengiklanan
  • Masa pengiklanan
  • Kebolehpercayaan produk
  • Penjenamaan

Kesemua perkara ini ada diceritakan dalam satu laman web membership iaitu FB Cash Profit.

FB Cash Profit Review


FB Cash Profit adalah merupakan panduan perniagaan Facebook yang disediakan dalam satu laman web membership. Hanya ahli yang berbayar dapat memasuki ruangan penuh FB Cash Profit. Panduan ini sesuai bagi yang ingin meningkatkan jualan atau ingin memulakan perniagaan di Facebook. Secara umumnya anda mempunyai 2 pilihan untuk memulakan bisnes di Facebook iaitu dengan mencuba sendiri secara 'try & error' yang mungkin memakan masa dan duit anda atau anda boleh dapatkan panduan yang lebih jelas berkaitan bisnes di Facebook dalam FB Cash Profit. Di dalam Panduan FB Cash Profit ini ada menerangkan segala aspek berkaitan jualan dan pengiklanan melalui Facebook Ads. 

FB Cash Profit Review


Adakah FB Cash Profit ini sesuai untuk anda?

Secara umumnya, panduan FB Cash Profit ini sangat sesuai untuk mereka yang baru nak mulakan bisnes online dengan serius. Namun, bagi mereka yang sudah ada asas dalam bisnes di Facebook, akan ada ilmu yang lebih advanced disediakan dalam Pakej Advanced & Pakej Coaching.

Dalam produk ni ada 3 Pakej yang ditawarkan.

  1. Pakej Utama
  2. Pakej Utama + Advanced
  3. Pakej Utama + Advanced + Coaching

Pakej Utama FB Cash Profit

Pakej Utama FB Cash Profit mengandungi 10 Chapter yang menerangkan segala asas bisnes, cara nak mula dari kosong, mana dan produk apa nak dicari, termasuklah pengiklanan di Facebook, iaitu FB Ads. Sejurus anda mendapat emel pengesahan selepas pembelian FB Cash Profit, anda akan dapat akses ke membership area.

Senarai Pelajaran dalam Pakej Utama:

  • Pengenalan & basic setting untuk FB Ads
  • Belajar struktur copywriting berpengaruh untuk orang nak beli produk anda 
  • Cara kita tak hilang prospek terlalu banyak selepas lihat iklan kita 
  • Trik untuk pujuk customer beli lebih dari 1 
  • Cara untuk collect leads dengan FB Ads Campaigns : Post Page Engagement & Clicks To Website
  • Cara untuk menaikkan TRUST untuk membeli. Tanpa TRUST, produk anda paling bagus kat dunia pun, orang taknak beli dari anda. 
  • Cara targeting audience yang agak unik tapi masuk akal. 
  • Cara guna Audience Insight untuk targeting yang lebih tepat. 
  • Ajar split test agar performance iklan makin bagus 
  • Split test gambar, placement, location & interest secara bertahap mengikut data research 
  • Research tools menggunakan Google Trends & Audience Insight & Google Top Charts

Pakej Utama + Advanced

Pakej Advance akan ditawarkan sekiranya anda bersetuju untuk membeli pakej utama. Dalam paker advance, anda akan diajarkan cara untuk mengembangkan perniagaan anda dengan membina laman web bagi perniagaan anda sendiri. Setiap perniagaan perlu ada laman web sendiri kerana beberapa faktor antaranya adalah atas sebab penjenamaan dan juga untuk meningkatkan kepercayaan pelanggan kepada perniagaan anda. 

Pakej advance akan memberikan anda tunjuk ajar daripada pemilihan domain dan hosting serta cara membuat landing page dan emel marketing. Dalam pakej advance ini, perkara yang diajarkan agak teknikal tetapi penerangan yang dilakukan InsyaAllah akan memudahkan anda untuk mengikuti setiap langkah yang ditunjukkan.


Sekiranya anda menggunakan pakej Advance ini, di akhir pembelajaran, anda akan mempunyai Facebook Page anda sendiri dan laman web beserta ilmu untuk memasarkan produk untuk pelanggan anda.

Bagi saya, apa yang dititik beratkan dalam pakej advance ini adalah kepentingan emel marketing untuk membuat jualan. Ini adalah kerana, banyak kajian Internet Marketer telah mendapati bahawa, emel marketing masih menjadi sumber yang terbaik dalam proses internet marketing serta ianya boleh dilakukan semi-automatik.

Pakej Advance + Coaching

Pakej ketiga yang ditawarkan adalah pakej Advance beserta Coaching. Coaching akan diberikan dalam bentuk webinar (video online secara langsung)  kepada semua yang membeli pakej ini.

FB Cash Profit Review

Siapa yang tidak perlu dapatkan panduan Fb Cash Profit ini?

Bagi saya, bagi yang tidak berminat untuk berniaga atau malas untuk bertindak tidak perlu mendapatkan panduan ini kerana anda mungkin akan menganggap ianya hanya satu penipuan. 

Tindakan anda dalam mempraktikkan segala panduan yang diberikan amat diperlukan untuk anda berjaya. Walaupun panduan yang diberikan adalah teori perniagaan internet melalui Facebook yang telah dibuktikan benar, anda perlu mempraktikkan apa yang diajarkan untuk mendapatkan keputusan yang maksimum. 

Tiada tindakan, baik jangan beli panduan ini.

Ok.

Saya pasti anda tidak akan rugi dengan panduan Cara Buat Duit Dengan Bisnes Facebook - Belajar dengan FB Cash Profit kerana pelaburan ilmu yang anda buat sekarang insyaAllah akan berlipat kali ganda keuntungannya di masa hadapan. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top