Cara Menjadi Affiliate dan Jana Pendapatan dari NiagaAffiliate - Ulasan


Bagi yang tidak pernah mengenali Niaga Affiliate, anda perlu duduk sebentar untuk mendengar ulasan saya berkenaan Niaga Affiliate. Ulasan Niaga Affiliate ini juga untuk orang yang masih was-was berkenaan Niaga Affiliate.

Niaga Affiliate adalah website yang diwujudkan bagi mengumpulkan ahli untuk menjadi agen affiliate bagi website tersebut. Ganjaran diberikan kepada agen setiap kali ada ahli baru yang menyertai Niaga Affiliate.

[Maklumat lanjut : Niaga Affiliate]


Itu sahaja. Anda tidak perlu menjual ebook atau produk lain.

Niaga Affiliate juga tidak menjual apa-apa kepada anda. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah membuat promosi untuk orang lain untuk mendaftar di Niaga Affiliate. Anda akan diberikan ganjaran setiap kali orang lain mendaftar setelah diperkenalkan anda. 

[Daftar Niaga Affiliate]


Itulah cara agen Niaga Affiliate mendapat keuntungan. Anda boleh letakkan iklan di blog atau website anda, di media social atau melalui emel. Sejujurnya, anda boleh lakukan apa sahaja jenis promosi untuk menarik minat orang lain mendaftar sebagai affiliate di Niaga Affiliate. Tetapi pastikan promosi yang anda lakukan adalah beretika dan tidak melakukan spamming.

Perkara yang JANGAN dilakukan untuk promosi:


  • Post pada Facebook dan tag kawan-kawan anda. Mereka akan benci anda.
  • Email sesiapa sahaja termasuk yang anda tidak kenali
  • Hantar whatsapp, FB mesej kepada orang yang tidak dikenali.
Ini semua boleh dianggap spam.

Apa yang menarik tentang Niaga Affiliate?

Ianya 100% percuma untuk menjadi ahli. Anda tidak perlu bayar apa-apa. Jadi ianya hampir tidak mempunyai risiko. Walaubagaimanapun, terdapat 3 tahap ahli dalam Niaga Affiliate iaitu Free, Starter dan Novice. Hanya untuk upgrade ke Starter dan Novice sahaja memerlukan sedikit bayaran. 

Kadar keuntungan?

Kadar keuntungan yang mungkin anda perolehi adalah tiada hadnya.

Kadar kerugian?

Anda hanya akan rugi jika tidak mencuba kerana ianya 100% percuma.

Jika anda berminat untuk mencuba, anda boleh daftar di:

[Daftar Agen Niaga Affiliate]

Saya harap ulasan ini memberikan gambaran yang jelas kepada anda cara Niaga Affiliate bertindak. Saya juga harap ulasan saya tidak memberikan harapan palsu kepada anda sebaliknya menjelaskan perkara yang sebenar. 

Saya galakkan untuk semua golongan untuk mencuba Niaga Affiliate kerana ianya hampir tiada risiko untuk anda alami kerugian.


[Daftar Agen Niaga Affiliate]


Terima kasih kerana membaca ulasan Cara Menjadi Affiliate dan jana pendapatan dari NiagaAffiliate. Jika ada sebarang keraguan, anda boleh tanyakan diruangan komen. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top