Cara Buat Duit Dengan WeChat


Cara Buat Duit dan Jana Pendapatan Dengan WeChat. Jika anda mencari teknik menjana pendapatan yang baru, anda boleh cuba dengan menggunakan WeChat. Sebelum ini WeChat hanya dikenali sebagai aplikasi perhubungan yang kerap digunakan oleh golongan remaja. Ramai yang memandang WeChat hanya sekadar media sosial dan juga platform perhubungan sahaja. 

Fakta tersebut dibuktikan kurang tepat oleh Tuan Azly Yusoff. Beliau merupakan seorang yang telah berjaya menjana 3 hingga 4 angka hanya menggunakan WeChat sahaja sebagai medium promosi dan penjualan.


10 kelebihan buat duit menggunakan WeChat yang orang kurang tahu:

  1. 95% Pengguna Telefon Pintar Menggunakan Wechat Di Malaysia.
  2. Pada 17 Ogos 2017, Malaysia memiliki pengguna WeChat yang ramai. Dilaporkan sebanyak 95% telefon pintar di Malaysia memiliki WeChat yang dimaklumkan oleh Pengarah WeChat Global. Ini adalah jumlah yang ramai untuk pengguna WeChat. Rugi jika anda tidak menggunakan WeChat sebagai tempat buat duit.
  3. Mudah digunakan oleh semua golongan. 
  4. Anda tidak perlu membayar untuk buat promosi atau iklan di WeChat. Semuanya percuma dengan Teknik WeChat. Ini berita baik buat anda yang nak buat duit secara sambilan di WeChat. Tak perlu langsung untuk keluar kos untuk promosi
  5. WeChat Boleh Menyimpan “CopyWriting” @ Ayat Balas PM . Mudah untuk anda reply @ balas semua pertanyaan yang dibuat oleh pengguna WeChat yang berminat dengan idea buat duit anda. Tak perlu sentiasa menaip satu-satu. Boleh simpan lokasi map yang dikeluarkan oleh WeChat kepada bakal pelanggan anda.
  6. Anda Boleh mendapatkan PROSPEK sehingga 5000 pengguna WeChat yang berminat dengan idea buat duit anda. Bestnya WeChat boleh buatkan bakal pelanggan sendiri yang request menjadi “Friend” anda.
  7. 99% Kenalan WeChat Akan Nampak Post Dibuat Anda. WeChat membolehkan 99% post yang dibuat oleh anda akan dilihat oleh semua kenalan WeChat anda. Ini memberikan impak kepada idea bisnes buat duit anda
  8. WeChat Lebih Privasi Berbanding Facebook Atau Instagram. Semua komen yang dibuat oleh rakan atau prospek pada post anda, hanya boleh dilihat oleh anda berdua sahaja. Jadi ia lebih privasi dan selamat dari pengetahuan orang lain.
  9. Anda boleh mendapatkan Propsek atau Pelanggan secara PERCUMA sehingga 20KM radius dari lokasi anda berada. Di mana sahaja anda berada di Malaysia atau luar negara pun boleh. Janji ada pengguna WeChat.
  10. WeChat Ada Fungsi Scan QR CODE atau “Quick Response Codes”. Memudahkan anda menggunakan QR CODE ini untuk buat duit di WeChat. Anda akan memudahkan prospek dan bakal pelanggan mencari serta mendapatkan maklumat buat duit dengan QR CODE WeChat anda. Di Malaysia ada 3 bank telah menggunakan QR Code WeChat iaitu Bank Maybank, Public Bank dan City Bank dalam promosi mereka

Ebook Teknik WeChat ini ditulis oleh Tuan Azly Yusoff, yang merupakan seorang usahawan offline dan online. 

Beliau mula menggunakan WeChat pada bulan Febuary 2015 untuk mempromosikan bisnes offline (servis) secara sambilan. Ebook ini beliau tulis khas untuk mereka yang ingin menambah pendapatan setiap bulan di WeChat dengan menggunakan smartphone sahaja.

Ebook ini adalah hasil daripada pengalaman beliau sendiri selama 3 tahun lebih menggunakan WeChat. Beliau bukanlah jenis kutip isi dekat Google atau tengok di Youtube untuk dijadikan ebook. Ini ebook ‘Fresh’ dari pakar Teknik WeChat. Anda takkan jumpa ilmu di dalam ebook ini di mana-mana di internet!

Semua teknik yang ditunjukkan dalam ebook ini meliputi teknik pilih idea, teknik membuka akaun WeChat yang boleh buat duit, teknik pemasaran zero kos, teknik closed prospek di WeChat dan bermacam-macam teknik WeChat untuk anda yang mahu buat duit tambahan secara sambilan

Ebook ini setebal 127 muka surat, disusun mengikut tertib. Senang dibaca & mudah faham. Saiz huruf tidak menyakitkan mata. Ada gambar dan lengkap dengan gambar rajah berwarna untuk memudahkan pemahaman anda. Jika anda mahukan teknik yang unik untuk buat duit, ini adalah untuk anda. 


2 ulasan:

  1. Saya dah beberapa Kali uninstall weechat.

    Nampaknya wee chat boleh buat duit la pulak

    BalasPadam
  2. Boleh la install semula jika nak buat duit dengan wechat. Free je kan :-)

    BalasPadam

Back To Top