Cara Menjana 5 - 7 Angka Dengan Dropship Ecommerce


Siapa yang tidak kenal Shopievo memang rugi. Sebelum ini Shopievo ada mengeluarkan panduan untuk mereka yang betul-betul nak belajar tentang dropship antarabangsa. Tapi panduan tersebut adalah sangat terhad dan telah ditutup jualannya. Ramai yang telah mendapatkan panduan tersebut sangat berpuas hati dengan panduan yang diberikan dan tidak kurang juga ramai yang telah mendapat hasil yang lumayan!

Baru-baru ini, Shopievo ada mengeluarkan satu lagi panduan untuk menjual secara dropship. Ia dikenali sebagai Shopievo 2.0. Jika Shopievo sebelum ini hanya fokus pada pasaran luar negara, tetapi dalam Shopievo 2.0, apa yang ditunjukkan kali ni adalah strategi yang terkini dan sesuai untuk usahawan online seperti anda menjual produk fizikal di pasaran tempatan dan juga antarabangsa.


Orang lain boleh buat, mesti aku boleh buat!

Mesti ramai yang menganggap konsep dropship tu mudah. Mana taknya, kita hanya perlu promosikan produk sahaja, lain-lain perkara seperti bungkus barang dan mengepos barang dilakukan oleh pembekal. Tetapi malangnya masih ramai juga yang masih gagal untuk menjual secara dropship. Ini adalah kerana perkembangan ilmu dropship turut berkembang dari masa ke semasa. Ilmu semalam belum tentu boleh di gunakan esok hari.


Apa yang akan dipelajari dalam Shopievo 2.0?


Matlamat utama Shopievo 2.0 adalah untuk membantu usahawan dropship atau pemilik produk fizikal di Malaysia untuk menjalankan bisnes online dengan menggunakan laman web e-Commerce di dalam pasaran tempatan.

Dalam Shopievo 2.0, pelajar akan belajar melalui situasi sebenar atau real case study iaitu dari mula buat kedai ecommerce sehingga lah kedai mula buat jualan. Semua akan ditunjukkan dalam video tutorial berserta penerangan terperinci.

Pelajar akan dapat lihat sendiri dengan mata kasar langkah demi langkah yang dilakukan oleh team Shopievo secara langsung melalui laman ecommerce untuk case study tersebut. Anda akan dapat lihat perkembangan ecommerce tersebut setiap hari dalam tempoh 2 bulan!

Shopievo 2.0 adalah seperti seorang guru sedang ‘memimpin’ tangan anda untuk ditunjukkan secara terperinci melalui video tutorial yang disediakan supaya anda juga boleh berjaya buat jualan seperti ini tiap-tiap hari dalam pasaran tempatan.

Siapa yang perlu dapatkan Shopievo 2.0?


  1. Seorang yang masih tercari-cari bisnes online apa yang nak anda buat untuk tingkatkan ekonomi keluarga.
  2. Seorang yang sememangnya nak belajar ilmu bisnes dropship e-commerce secara praktikal terutamanya market dalam negara.
  3. Seorang yang dah muak dengan ajaran sifu-sifu segera yang macam cendawan tumbuh dalam negara kita ketika ini.
  4. Seorang yang dah buat bisnes produk fizikal melalui e-commerce tapi gagal.
  5. Seorang yang muak dengan komen "PM" dari prospek.
  6. Seorang yang dah jemu dan penat nak layan Whatsapp/PM pelanggan sampai kebas jari-jari tangan anda.
  7. Seorang yang nak tingkatkan bisnes produk fizikal ke level yang lebih tersusun dan PRO sama level dengan jenama besar yang lain.
  8. Seorang yang tak pernah kenal TIDAK PUTUS ASA dan sanggup belajar secara berterusan!
review shopievo
Klik Untuk Ketahui Lebih Lanjut

Apa silibus Shopievo 2.0?

Shopievo 2.0 terdiri daripada 4 fasa pembelajaran iaitu Fasa Pembangunan, Fasa Teras, Fasa Perkembangan dan Fasa Kestabilan.

Secara terperincinya, setiap fasa terdiri daripada tajuk-tajuk berikut:

review shopievo

review shopievo

review shopievo 2.0


review shopievo 2.0

Selain daripada itu, terdapat juga pelbagai bonus sekiranya anda menjadi pelajar Shopievo 2.0. Lihat bonus anda di sini.

Jika anda betul-betul serius untuk berjaya dengan dropship ecommerce, inilah peluang anda untuk mendapatkan tutorial terkini. Pelaburan ini bakal membimbing dan mengubah hidup anda. Pastikan anda dapatkan panduan ini seawal mungkin kerana setiap hari, harga akan meningkat sebanyak RM30. 

Dan sepertimana Shopievo 1.0, panduan Shopievo 2.0 adalah panduan yang dijual untuk masa terhad mengikut kuota. Sekiranya kuota penuh, anda akan terlepas peluang untuk mendapatkannya dan mungkin terpaksa tunggu Shopievo 3.0 untuk beberapa tahun akan datang. Dapatkan Shopievo secepat mungkin dan mulakan perniagaan dropship anda secepat mungkin!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top