Cara Terbaik Untuk Belajar Buat Duit Dengan Google Adsense

Cara Terbaik Buat Duit Dengan Google Adsense

Sebelum ini saya ada kongsikan cara untuk mendapatkan akaun penuh Google Adsense. Dan langkah seterusnya bagi yang telah mendapat akaun Google Adsense adalah untuk mendapatkan ilmu bagaimana cara terbaik buat duit dengan Google Adsense. Ok. Sebelum saya terus kongsikan cara untuk menjana pendapatan dengan Google Adsense, ada baiknya saya terangkan secara ringkas apa itu Google Adsense kerana mungkin ada pembaca yang masih belum jelas dengan fungsi Google Adsense sebenarnya.

Google Adsense secara definasinya adalah perkhidmatan pengiklanan oleh Google. Program ini direka untuk pemilik website atau blog yang ingin memaparkan teks yang disasarkan , video atau imej iklan di muka surat laman web atau blog. Apa yang menariknya adalah, pemilik blog akan mendapat bayaran apabila pelawat laman web melihat atau klik iklan. 

Saya pun sebenarnya masih baru dalam bidang Google Adsense kerana blog ini baru sahaja mendapat akaun penuh lebih kurang sebulan lepas. Sejak dari itu saya cuba mendalami ilmu berkaitan Google Adsense dan cara untuk menggunakan perkhidmatan ini ke tahap paling optimum dengan harapan untuk mendapatkan sedikit pendapatan sampingan. 

Ada beberapa perkara yang perlu kita ketahui sebagai pengiklan Google Adsense kerana kebanyakan blogger yang telah menggunakan Google Adsense menyatakan bahawa banyak pantang larang yang perlu dipatuhi. Saya akan kongsikan pantang larang menggunakan Google Adsense di lain artikel insyaAllah.

Saya mula mendapat akaun penuh Google Adsense, saya pun mula mencari bahan bacaan dari blog ke blog untuk mengetahui cara terbaik menggunakan Google Adsense. Tetapi akhirnya saya penat mencari ilmu dari pelbagai sumber dan blog kemudian terus mendapatkan ebook Jana Wang Adsense 2.5. Bagi saya, buku ini merupakan panduan terlengkap untuk mengetahui cara terbaik untuk buat duit dengan Google Adsense. 

Saya hanya perlu fokus baca dari awal hingga akhir ebook Jana Wang Adsense 2.5 dan hadamkan segala ilmu yang diberikannya. Dan yang paling penting adalah untuk mempraktikkannya ke dalam blog ini. 

Saya harap, matlamat saya untuk menjana pendapatan sampingan menggunakan Google Adsense dapat tercapai dengan ilmu yang telah dikongsikan dalam ebook Jana Wang Adsense 2.5. Bagi yang masih tercari-cari ilmu mengoptimasikan penggunaan Google Adsense dari A hingga Z, saya rasa anda perlu dapatkan ebook ini. 

InsyaAllah sebarang perkembangan akan saya kongsikan juga di dalam blog ini.

Berminat nak dapatkan panduan Google Adsense? Klik pautan berikut : Jana Wang Adsense 2.5

Terima kasih kerana membaca Cara Terbaik Buat Duit Dengan Google Adsense. Adakah anda sudah mempunyai Akaun Google Adsense? Dah menjana pendapatan dengan Google Adsense? Kongsikan di ruangan komen.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top