Cara Daftar Boost App eWallet

Cara Daftar Boost App eWallet. Boost app adalah salah satu daripada ewallet yang diwujudkan di Malaysia. Ia berfungsi untuk memudahkan bayaran secara online dan offline tanpa perlu bawa wang tunai.

Sebagai contoh, anda pergi membeli belah di mini market, anda tidak perlu bawa wang tunai di dompet tetapi cukup dengan Boost App anda sudah boleh membuat bayaran.Walaubagaimanapun, anda perlu topup Boost app anda terlebih dahulu sebelum boleh membuat bayaran.

Boost app pada saya antara ewallet yang terbaik kerana setakat ini banyak mini market dan supermarket yang sudah menyokong pembayaran dengan Boost. Antara mini market yang boleh menerima pembayaran dengan Boost adalah 99Speedmart.

Malah Tesco juga kini telah menerima pembayaran dengan menggunakan Boost App.

Tetapi sebelum anda boleh menggunakan Boost app, anda perlu terlebih dahulu muat turun dan install aplikasi Boost App sama ada melalui Google Play atau App Store. Aplikasi ini percuma sahaja. 

Apabila anda mendaftar, anda akan diberikan akaun Basic yang mana had maksimum hanyalah RM200 sahaja. Tetapi anda boleh menaiktaraf akaun anda kepada Premium secara percuma dengan memberikan maklumat kad pengenalan. Dengan akaun Premium, anda boleh topup sehingga RM1500 dan menggunakan Boost Appp sehingga RM4500 sebulan.

Pada saya Boost app adalah ewallet terbaik setakat ini kerana terdapat banyak premis yang menerima pembayaran dengan Boost app.



Install Boost app di sini: http://invol.co/clbybs

Untuk lebih jelas tentang cara daftar Boost ewallet, anda boleh tonton video yang saya sediakan di bawah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top