Cara Withdraw Duit Daripada WowApp ke Akaun Bank


Cara Withdraw Duit Daripada WowApp. Sebelum ini saya ada kongsikan cara untuk buat duit dengan WowApp. Jika anda tidak tahu apa itu Wowapp, anda boleh baca dengan terperinci berkenaan WowApp di sini.

Secara asasnya, WowApp adalah salah satu daripada aplikasi percuma yang membolehkan kita mendapat sedikit pendapatan apabila menggunakan aplikasi tersebut. Terdapat bayak fungsi yang boleh digunakan seperti chat, call, bermain games, laman membeli belah, survey dan lain-lain lagi yang mana apabila digunakan, anda boleh mengumpul coin. Coin yang terkumpul boleh dikeluarkan dalam bentuk wang tunai terus ke akaun bank anda.

Anda boleh tonton soal jawab berkenaan WowApp di dalam video di bawah:




Anda boleh gunakan secara percuma aplikasi ini. Anda hanya perlu daftar aplikasi WowApp di sini dan kemudian install aplikasi WowApp.

Jika anda tertanya-tanya bagaimana cara untuk keluarkan duit dari WowApp ke akaun bank, saya ada ceritakan dengan terperinci dalam video di bawah.





Dalam video ini saya tunjukkan klik demi klik untuk mengeluarkan duit dari WowApp sehinggalah saya terimanya di dalam akaun bank saya. 

Jadi jika anda belum menggunakan aplikasi WowApp, saya rasa anda perlu mencubanya kerana anda tidak perlukan modal tambahan selain daripada telefon pintar dan data internet anda.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top