Cara Kumpul Shopee Coins


Cara Kumpul Shopee Coins. Shopee adalah antara ecommerce yang popular di Malaysia. Malah sebenarnya Shopee juga merupakan antara ecommerce terbaik di Asia Tenggara.

Jika anda tak pernah membeli di Shopee, anda perlu tonton video di bawah ini bagaimana cara untuk membeli si Shopee. Anda boleh membeli menggunakan aplikasi Shopee ataupun terus di laman web Shopee.





Jika anda membuat pembelian di Shopee, anda akan mendapat ganjaran dalan bentuk Coin yang mana coin tersebut akan dapat digunakan sebagai diskaun untuk pembelian anda yang akan datang di Shopee. Setiap RM1 yang anda belanjakan, anda akan dapat 1 coin dan Maksimum coin yang boleh diterima untuk setiap pembelian adalah sebanyak 100coin. Ini bermakna, jika anda membuat pembelian lebih dari RM100, coin yang anda akan dapat tetap 100coin sahaja. 1 coin bernilai RM0.01. Ini bermakna 100coin bersamaa dengan RM1.

Selain daripada membuat pembelian di Shopee, anda juga boleh mengumpul Shopee Coins dengan memperkenalkan Shopee kepada orang lain. Jika anda belum mempunyai akaun Shopee, anda boleh buat secara percuma disini.


Setiap orang yang anda perkenalkan dengan Shopee dan membeli menggunakan kod diskaun anda, anda akan menerima 1000coin dan coin ini boleh anda gunakan untuk pembelian anda yang akan datang. Anda boleh kumpul seberapa banyak coin yang anda.

Walaubagaimana pun, anda tidak boleh membayar sepenuhnya menggunakan Shopee coin kerana Shopee coin hanyalah sebagai diskaun tambahan untuk pembelian anda di Shopee.

Untuk melihat dengan lebih jelas cara untuk memperkenalkan Shopee kepada orang lain, boleh tonton video ini:



Jadi tunggu apa lagi, jom daftar di Shopee dan mula kumpul Shopee coin!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top