Cara Buat Duit Dengan Clickbank 2018


Cara Buat Duit Dengan Clickbank. Clickbank adalah salah satu daripada platform affiliate produk digital yang utama di dunia. Hampir apa sahaja niche yang anda terfikir pasti ada produk di Clickbank. Sudah ramai affiliate marketer seluruh dunia yang menjana pendapatan dengan menjadi affiliate Clickbank. 

Pendaftaran Clickbank adalah percuma.

www.clickbank.com

Tonton video cara daftar akaun di Clickbank di bawah:



Secara umumnya, buat duit dengan Clickbank terdiri daripada 3 peringkat iaitu:

  1. Kajian : membuat kajian tentang barang apa yang sesuai untuk dijual
  2. Setup : menyediakan platform jualan 
  3. Promosi : mempromosikan produk affiliate yang dipilih

Walaupun nampak ringkas, tetapi sebenarnya tidak semudah yang disangkakan. Kenapa? Sebab saya sendiri adalah seorang affiliate Clickbank, tetapi setakat ini hanya dapat membuat jualan beberapa kali sahaja. 

Baru-baru ini saya ada dapatkan panduan buat duit dengan Clickbank yang dikeluarkan oleh Tuan Abdul Malek dan Tuan Azian yang mana merupakan affiliate Clickbank yang berjaya. Baca kejayaan Tuan Abdul Malek di sini.

Tuan Abdul Malek sendiri berjaya buat komisyen lebih kurang USD700 di Clickbank dalam masa 3 minggu dan kini beliau nak berkongsikan pengalaman menjana pendapatan di Clickbank melalui satu panduan yang dinamakan CB Method.



Apa itu CB Method?

CB Method adalah panduan buat duit dengan Clickbank yang dipraktikkan oleh Tuan Abdul Malek. Ia akan mengajar anda untuk menjadi affiliate di peringkat antarabangsa. Dengan menggunakan teknik CB Method anda:
  • Tak perlu guna FB ads
  • Tak perlu ada / kumpul Email List Subscriber
  • Tak perlu Video youtube
  • Tak perlu buat pos di forum dan classified site
  • Tanpa perlu submit artikel
  • Tanpa SEO
  • Tanpa buat backlink !


Saya dah pun dapatkan panduan buat duit dengan Clickbank CB Method ini. Saya akan ceritakan sikit serba tentang panduan itu untuk anda yang berminat untuk belajar buat duit dengan Clickbank.

1. Panduan Dalam Bentuk Video

CB Method adalah panduan dalam bentuk video. Jadi ia lebih mudah untuk difahami dan diikuti. Apabila anda membuat pembelian CB Method, anda kemudian boleh terus mohon untuk join Group CB Method di Facebook dengan memberikan emel yang anda daftarkan untuk pembelian. Semua video panduan buat duit dengan Clickbnk ada dalam group Facebook tersebut. 

Setakat ini ada lebih kurang 15 video panduan untuk anda tonton dan hadam. Ada video yang panjangnya mencecah hampir satu jam!.

2. Personal Coach & Facebook Support

Apabila anda dah beli CB Method dan masuk group facebook support, anda akan dapat guide secara personal daripada Tuan Abdul Malek sendiri. Sekiranya ada apa-apa masalah boleh terus tanya dalam group tersebut.

3. BONUS

Selain video, anda juga dibekalkan dengan tools dan script rahsia yang digunakan oleh Tuan Abdul Malek sendiri untuk meningkatkan jualan produk digital Clickbank.

Jadi apa teknik yang diajarkan dalam CB Method?

Dalam panduan video CB Method apa yang anda akan belajar adalah:
  1. Cara pilih produk Clickbank yang sedang trending dan juga ada pemintaan disamping mempunyai persaingan yang rendah.
  2. Cara setup blog wordpress termasuk pemilihan domain dan hosting
  3. Cara tempah artikel (jika tak pandai tulis artikel Bahasa Inggeris)
  4. Setup script rahsia pada blog untuk memudahkan jualan produk
  5. Mempromosikan blog dengan Google Adword / Bing Ads

Kelebihan CB Method
  1. Belajar menjadi affiliate di peringkat antarabangsa dan komisyen dalam USD
  2. Video diterangkan dengan terperinci.
  3. Group support yang sangat membantu.
  4. Dapat belajar cara meminimumkan kos iklan, tetapi meningkatkan keuntungan
  5. Artikel yang diperlukan untuk blog hanya 1 artikel sahaja.

Kekurangan CB Method
  1. Teknik CB Method ini memerlukan bajet domain, hosting dan iklan. Jadi secara keseluruhannya anda perlukan modal permulaan lebih kurang RM200 untuk menggunakan teknik CB Method. 

Berbaloi ke beli CB Method ni?

Secara peribadi pada saya sangat berbaloi. Kerana ada ilmu-ilmu baru yang saya pelajari dalam video ini yang mana memang sukar nak diperolehi di luar. Ilmu yang saya dapat dari CB Method bukan sahaja boleh digunakan untuk buat duit dengan Clickbank sahaja, tetapi ia boleh diaplikasikan untuk program affiliate lain juga.

Jadi jika anda nak belajar menjadi affiliate antarabangsa, anda perlu dapatkan panduan buat duit Clickbank CB Method.
Dapatkan access ke panduan Video Buat Duit Dengan Clickbank





Jika anda membeli dari link dalam laman ini, saya juga akan berikan anda satu ebook buat duit dengan aplikasi percuma. Dalam ebook tersebut saya kongsikan bagaimana saya buat ratusan ringgit sebulan hanya dengan aplikasi percuma sahaja. 


Untuk mendapatkan ebook aplikasi duit ini selepas pembelian, sila emel saya di zahra95642@gmail.com dengan Tajuk emel : Bonus CB Method. Saya akan semak semula pembelian anda dan hantar ebook aplikasi duit ini terus ke emel anda.

5 ulasan:

  1. memang satu panduan yang menarik, rugi kalau tak dapatkan

    BalasPadam
  2. betul tu. kalau nak belajar buat duit online antarabangsa, ini adalah antara panduan yang baik :-)

    BalasPadam
  3. Blogs are not just for socializing with others but it can also give us useful information. like this just like me I'am a new blogger and this article gave me lots of ideas on how to start blogging to a site or posts.

    BalasPadam
  4. Saya berkira kira ingin mendapatkan nya..ada rakan yg kongsi ,5tahun lalu ada pergi mini seminar tentang Click Bank ni..krg FHM..nak lanjutkan 1k juga dia minta

    BalasPadam

Back To Top