Cara PERCUMA Belajar Step by step Online Marketing For Newbie


Anda pasti kenali siapa SifuFBads. Bagi yang baru nak mengenali beliau, saya kongsikan sedikit biodata ringkas berkenaan SifuFBads.


Sifu JaMaL, bukan nama asing lagi dalam dunia pemasaran internet. Beliau merupakan mentor #1 dalam pemasaran FB di M’sia. Beliau berpengalaman lebih kurang 8 tahun dalam arena pemasaran internet. Beliau juga adalah pengarah dan juga pengasas syarikat Sifufbads Sdn Bhd. Syarikat ini dibina khas bagi menyediakan program-program latihan seperti seminar, kelas, konsultansi dalam bidang pemasaran internet.

Beliau juga adalah pengarah kepada 5 syarikat sendirian berhad yang berbeza. Beliau terlibat dalam beberapa bisnes yang berbeza. Beliau adalah seorang mentor “WALK THE TALK”. Beliau berpengalaman dalam bermacam-macam jenis bisnes di internet sejak 2008 lagi.

Beliau juga merupakan seorang penulis buku dalam topik pemasaran internet. Buku-buku ini juga boleh didapati di kedai-kedai buku popular di seluruh negara.

Beliau dengan berbesar hati ingin memberikan panduan PERCUMA Step by step Online Marketing For Newbie. Tengok video ini untuk mengetahui lebih lanjut tentang panduan ini. 



Khas untuk newbie yang masih ZER0 dalam online marketing. Anda boleh DAPATKAN panduan PERCUMA tersebut di sini. Panduan akan diberikan dalam 11 Video eksklusif terus ke emel anda untuk pemasaran online terutamanya perniagaan di Facebook.. Jangan risau 100% percuma.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top