Cara Menyertai Program Affiliate Tudung Si Comel


Cara Menyertai Program Affiliate Tudung Si Comel. Pasaran tudung untuk kanak-kanak semakin hari semakin berkembang dan Tudung Si Comel adalah salah satu jenama yang tidak asing lagi dengan pelbagai bentuk tudung bagi kanak-kanak. Beberapa bulan lepas, pihak Tudung Si Comel telah melancarkan program affiliate untuk jenama Tudung Si Comel yang boleh disertai secara percuma.

Tudung kanak-kanak


Sebelum itu mari kita lihat dulu antara design-design yang ada di laman web Tudung Si Comel yang boleh kita promosikan jika kita menyertai program affiliate tersebut.

Lihat lebih banyak koleksi tudung kanak-kanak di sini - Tudung Si Comel

Selain daripada tudung kanak-kanak, Tudung Si Comel juga ada menjual jubah kanak-kanak dan jubah set kanak-kanak perempuan dan ibu. Jadi, banyak pilihan untuk kita promosikan tudung dan pakaian yang ada di Tudung Si Comel.


Kenapa kita perlu sertai program affiliate Tudung Si Comel?

Saya berikan kepada anda 7 sebab kenapa kita perlu sertai program affiliate Tudung Si Comel.
  1. Boleh disertai secara percuma.
  2. Setiap pendaftaran baru Affiliate TudungSiComel akan diberikan ganjaran RM30 ke dalam akaun
  3. Setiap jualan daripada link affiliate anda akan diberikan komisen sebanyak 15% daripada harga jualan.
  4. Koleksi tudung kanak-kanak yang banyak. Setakat ini produk keluaran Tudung Si Comel ada lebih daripada 50 jenis untuk dipromosikan
  5. Testimoni pengguna yang positif (100% pelanggan berpuas hati dengan tudung yang dibekalkan)
  6. Harga tudung yang berpatutan dan anda akan diberikan kupon penghantaran percuma dengan menjadi emel subscriber Tudung Si Comel.
  7. Setiap produk asli yang diperolehi dari TudungSiComel.com adalah di bawah jaminan 180 hari dari tarikh penerimaan. Jadi anda boleh berasa tenang untuk mempromosikan tudung-tudung yang ada di laman Tudung Si Comel.

Bagaimana nak promosikan program affiliate Tudung Si Comel? 

  • Blog : Bagi yang ada blog dengan niche kekeluargaan ataupun kanak-kanak amat sesuai untuk sertai program affiliate ini. 
  • Facebook : Selain daripada itu, boleh juga di promosikan di Facebook anda atau di Facebook page. 
  • Banner iklan : Kita boleh sewa ruangan banner iklan di blog orang lain.
  • Adwords : Jika anda pandai menggunakan iklan Google Adwords, ia adalah antara pilihan cara mempromosikan yang baik.
  • Instagram : Instagram adalah salah satu medium yang paling digemari oleh para peniaga online. Anda juga boleh cuba mempromosikan link affiliate Tudung Si Comel anda melalui Instagram.


Bagi yang berminat untuk menyertai program affiliate Tudung Si Comel, anda dijemput untuk ke laman web mereka - Tudung Si Comel

Bagi yang nak membeli tudung untuk anak-anak anda, boleh beli di link ini - Tudung Si Comel (ini adalah link affiliate saya. Terima kasih kerana membeli melalui link saya)





Back To Top