Cara Semak Keputusan Contest Review Lynk.my 2015

Keputusan Contest Review Lynk.my 2015

Contest Review Lynk.my 2015 yang telah bermula pada 27 Oktober 2015 akan berakhir pada 27 Disember 2015 iaitu hanya beberapa hari sahaja lagi. Keputusan Contest Review Lynk,my 2015 ini akan diumukan secara rasmi pada 29 Disember 2015.

Ok.

Sedikit ulangkaji tentang pertandingan ini dan apa itu Lynk.my.

Lynk.my merupakan satu-satunya laman web yang dibangunkan oleh rakyat Malaysia yang digunakan untuk memendekkan URL (URL Shortener). Ia mempunyai fungsi yang hampir sama seperti Google Shortener, Adf.ly dan lain-lain laman pemendek URL tetapi apa yang uniknya adalah, Lynk.my menumpukan market hanya pada rakyat Malaysia.

Selain daripada memendekkan URL, Lynk.my juga merupakan satu platform baru pengiklanan bagi rakyat Malaysia. Tawaran pengiklanan amat berpatutan dan boleh bermula hanya dengan RM10.

Untuk mengetahui maklumat lanjut tentang Lynk.my - Baca Di Sini

Ok.

Pihak Lynk.my juga telah menganjurkan pertandingan Contest Review Lynk.my 2015 dan setiap blogger di Malaysia digalakkan untuk menyertainya. Hanya satu penyertaan bagi setiap blogger. Hadiah yang ditawarkan amat lumayan iaitu sehingga RM4000.

Dibahagikan kepada 3 kategori iaitu Top Creative, Top Lynkundi dan Top SEO, satu penyertaan berpeluang untuk memenangi ketiga-tiga kategori tersebut.

Blog ini juga telah menyertai pertandingan tersebut dan telah 'memenangi' hadiah sebagai 50 peserta terawal yang berjaya menyertai Contest Review Lynk.my 2015 ini.

Untuk baca artikel penyertaan saya dalam Contest Review Lynk.my 2015 - Klik di sini

Pada mereka yang belum mengundi saya dalam Contest Review Lynk.my 2015, boleh undi saya dengan menekan banner ini.

Image and video hosting by TinyPic


Ok.

Contest Review Lynk.my 2015 akan berakhir pada 27 Disember 2015 dan keputusan ramsi akan disiarkan di Fanpage Lynk.my dan juga melalui laman web rasmi contest ini.

Terima kasih kepada semua yang akan dan telah mengundi saya dalam pertandingan ini. ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top