Cara Menyertai 8share Malaysia dan Jana Pendapatan Sampingan

8share Malaysia

Cara Menyertai 8share Malaysia dan Jana Pendapatan Sampingan. Pada sesiapa yang tidak mengenali 8share Malaysia, anda masih belum terlambat untuk mengenalinya. 8share adalah platform 'share and earn' di mana kita hanya perlu berkongsi artikel atau promosi yang terdapat di 8share untuk mendapat duit. Setiap kali ada orang klik link dan baca artikel atau promosi yang dikongsikan, kita akan memperolehi 20 sen - 40 sen. 

20 sen je?

Ye, 20 sen. Tapi itu jika hanya seorang yang klik. Bayangkan jika artikel yang anda kongsikan itu berjaya memperolehi 10 klik. Anda telah berjaya mengumpul RM2. Dan jika anda mempromosikan 5 artikel? Anda mungkin berjaya mengumpulkan RM10 atau lebih. Begitulah sedikit kira-kira awal berkaitan program 8share Malaysia ini. 

Dengan erti kata lain, ini adalah seperti sistem Pay Per Click. Cuma kekangan utama adalah perkongsian hanya boleh dilakukan di media social seperti Facebook, Twitter, Google + dan Linkedin.


Selain daripada 8share Malaysia, 8share juga ada disediakan untuk rakyat negara Indonesia dan Filipina, tetapi setiap perkongsian hanya sah untuk negara didaftarkan. Sebagai contoh, promosi yang ada pada 8share Malaysia hanya sah untuk rakyat Malaysia dan setiap klik hanya akan dibayar jika di baca oleh orang yang berada di Malaysia. 


Kalau saya klik promosi saya sendiri dapat 20 sen tak?

Jawapannya, tidak. Anda tidak akan dapat 20 sen jika anda sendiri yang klik promosi anda. Hanya unik klik pada promosi yang anda kongsikan akan memperolehi 20 sen. Contoh lain, jika ada orang yang klik promosi anda tu sebanyak 2 kali, hanya 20 sen sahaja akan diberikan kepada anda kerana klik yang ke dua tidak dikira sebagai unik klik. 

Boleh percaya ke program 8share Malaysia ini?

Saya sendiri sudah menyertainya dan ramai lagi orang yang telah menyertainya. Jika anda tidak percaya pun tidak mengapa kerana pendaftaran di 8share adalah percuma. Anda tidak perlu risau akan berlaku sebarang kerugian. Anda akan lebih rugi jika tidak cuba menyertainya.



Semua artikel yang boleh dikongsikan diletakkan dalam Specials. Anda boleh pilih mana-mana artikel yang sesuai dengan anda untuk di kongsikan di media social.

Bayaran akan dibayar apabila jumlah terkumpul mencapai RM50 dan bayaran akan dibuat terus ke dalam akaun bank yang anda daftarkan. 

Di dalam Term of Use yang diterbitkan dalam laman 8share Malaysia, terdapat senarai media social yang dilarang untuk berkongsi Specials. Dan sekiranya mahu meletakkan Special pada blog perlulah mendapat kebenaran daripada pihak 8share.


Sebahagaidan daripada Term of Use 8share


Saya telah menghubungi pihak 8share Malaysia bagi kepastian untuk meletakkan link Special ke dalam blog. Dan ini adalah jawapan pihak 8share Malaysia.




Kesimpulannya, kita boleh berkongsi Special yang ada dalam 8share tetapi dengan syarat, ianya tidak di kongsi dalam blog anda sebagai iklan dan perkongsian hendaklah dilakukan dalam artikel anda yang berkaitan dengan special yang dipromosikan. Tetapi pilihan utama kita adalah untuk kongsikan di laman sosial.

Sebagai permulaan, anda akan mendapat RM1 terus ke dalam akaun 8share anda sekiranya mendaftar dengan menggunakan link di bawah ini. Ini adalah satu permulaan yang baik untuk anda memulakan perjalanan buat duit dengan 8share 😊 



Bagaimana bayaran dibuat setelah jumlah terkumpul mencapai RM50 atau lebih?


Apabila jumlah terkumpul telah melebihi RM50, kita boleh mohon untuk cashout duit yang telah terkumpul daripada pihak 8share. Duit tersebut kemudiannya akan dipindahkan terus kepada akaun bank yang telah anda daftarkan semasa proses pendaftaran.

Ok.

Pada pendapat saya program 8share Malaysia ini adalah salah satu program yang boleh disertai bagi sesiapa yang inginkan pendapatan tambahan. Kaedah untuk mempromosikan setiap Special adalah bergantung kepada kreativiti anda tetapi janganlah sampai tahap anda menipu klik. 

Jika anda menipu dan 8share dapat kesan. Semua pendapatan anda yang terkumpul dan akaun 8share anda akan disekat. 

Ok?

Sertai 8share Malaysia sekarang dan claim RM1 anda di link ini - 8share Malaysia

Terima kasih kerana membaca Cara Buat Pendapatan Sampingan Dengan 8share Malaysia. Dah daftar? Berikan komen anda berkenaan 8share Malaysia di ruangan di komen.

Selamat mencuba!

2 ulasan:

  1. Dah ramai yang buat banyak duit dengan 8share, tapi lebih ramai lagi yang cuba-cuba menipu dengan 8share ni..huhu..

    BalasPadam

Back To Top