Cara Melabur Tanpa Guna Duit Sendiri



Cara Melabur Tanpa Guna Duit Sendiri. Pernah tak anda terfikir untuk melabur tanpa menggunakan duit sendiri? Dengar macam tak logik tetapi sebenarnya boleh dilakukan. Melabur tanpa menggunakan duit sendiri bukanlah bermaksud anda buat pinjaman / loan untuk melabur ye 😅Apa yang saya maksudkan adalah anda melabur dengan menggunakan cashback yang anda dapat daripada pembelian secara online dan cashback tersebut akan dilaburkan secara automatik! Nampak mudah dan memang mudah!


Untuk menggunakan kaedah ini, anda perlu install aplikasi Raiz. Aplikasi Raiz adalah aplikasi pelaburan yang sah dan anda boleh melabur dalam unit amanah Malaysia dan juga Global. Dan di dalam aplikasi tersebut ada satu fungsi yang dikenali sebagai Raiz Reward.

Apa itu Raiz Reward?

Raiz Reward berfungsi untuk memberikan anda cashback tunai apabila anda membuat pembelian secara online melalui kedai yang tersenarai di dalam Raiz Reward. Untuk mendapatkan cashback tunai, anda hanya perlu ikuti step dibawah:


  1. Install aplikasi Raiz dan daftar : https://links.raiz.com.my/LhMj
  2. Buka aplikasi Raiz dan tekan pada butang Raiz Reward
  3. Tekan pada ecommerce / kedai yang anda nak beli secara online (contoh: Shopee / Lazada dll)
  4. Tekan butang 'Shop Online Here' dan anda akan dibawa ke aplikasi Lazada / Shopee atau laman web ecommerce yang anda pilih
  5. Beli pada laman web / aplikasi ecommerce seperti biasa.
  6. Cashback akan disahkan dan diberikan dalam masa 1-4bulan.

Mudah bukan?


Untuk mendengar penerangan dalam bentuk video, boleh tonton video dibawah:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back To Top